Sampdoria - Bologna

Just nu spelar jag på Sampdoria - Bologna.

Bokade oavgjort för 100kr på 3.8 i odds, efter 8 minuter lägger Sampdoria mål och oddsen för att spela på oavgjort gick upp till 6.4. Jag blev inte så värst nöjd med de låga oddsen så jag lät tiden rulla på för att se om oddset ökade något. När ytterligare 9 minuter hade gått så lägger Sampdoria ytterligare ett mål och oddsen för att spela på oavgjort stack upp till 20. Jag spelade då på oavgjort för 30kr och fick dessa siffror.



17 minuters "jobb" och minst 70kr i fickan, inte helt dumt.

Såg nu att de står 3-0 till Sampdoria, de lade sitt tredje mål i 26te minuten, så oddsen för att spela på oavgjort står nu på 150. Det hade inte gjort någon större skillnad för mig då 30kr är det lägsta man kan satsa.
Det ända som hade vart annorlunda hade vart pengarna jag får om det blir oavgjort, jag har dock svårt att tänka mig att Bologna får in 3mål.

Jag tänkte på det, våran blogg handlar om väldigt mycket spel och detta kanske inte är så intressant att läsa om.
Är det något ni vill att vi skall skriva om? Tycker ni att vi skall skriva lite mer om vad vi gör på dagarna?
Vi bägge styrketränar rätt så seriöst 5-6 dagar i veckan, är detta något ni skulle vilja läsa om?

Take care // Be-rich

Edit: Efter 34 minuter in i matchen står det nu 4-0, var en rätt trygg match att spela på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0