Lite träning då.

Idag var det träning som vanligt, Bröst stod på schemat.
Vi var bägge rätt så trötta och slitna idag, varför det vet jag inte. Att träna var dock ett måste.
Det blev ett inte allt för ansträngande bröstpass utan vi körde bara 3övningar.

Då vi inte visste om ni ville läsa reps/set och vikter så förde vi idag ingen logg under träningen, såg dock nu när jag kom hem att reps/set och vikter var önskade utav vissa utav er läsare, så i morgon skall vi föra lite logg helt enkelt.

passet idag så ut så här, repsen är ungefärliga.

Hantelpress.
20kg / 15-reps (uppvärming)
30kg / 8-12-reps
32.5kg / 8-12-reps
32.5kg / 8-12-reps

Bänkpress, där körde jag som skriver något tyngre än han den andre.
60kg / 10-15-reps    
80kg / 8-15-reps      
80kg / 8-15-reps
80kg / 8-15-reps
-------------------------
60kg / 10-15-reps
80kg / 10-15-reps
100kg / 10-reps
110kg / 8-reps

Pecdecen för lite "flyes"
3 plattor från fullt mag / 15-reps
3 plattor från fullt mag / 15-reps
fullt mag / 8-reps
5 plattor från fullt mag / 15-reps


Yes det var dagens pass, inget spektakulärt eller väldigt jobbigt.
Lite slarv då vi t.ex skippade snebänk/hantlar osv, men men man kan inte alltid vara fit for fight.


Bjuder på två bilder också, första bilden är på mig som skriver och bild två på han den andre.





Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu när jag tänker efter lite skulle jag även vilja ha lite muskler! :)

2009-10-27 @ 05:23:46
URL: http://metrobloggen.se/algerienne
Postat av: Anonym

tack för den kommentraren, vet du vad, Du har Mer muskler än mej :P

2009-10-27 @ 07:52:15
URL: http://metrobloggen.se/annaisabella
Postat av: Anonym

Det va ju snällt!

2009-10-27 @ 14:18:40
URL: http://metrobloggen.se/laurin
Postat av: Rezzie

Biffigt!



sv: JO livet är mycket lättare när man brinner för något som du säger, kan vara en hobby, eller något man drömmer om! det blir så mkt lättare att kämpa då när man vet vad man vill, det är mkt bättre att kämpa och ge gärnet no matter what än att inte känna något. Jasså du tränar? själv så tränar jag runt 2 timmar på gymmet varje dag, men har faktiskt fuskat lite dem senaste dagarna, gör det dock för att hålla mig i form, nt för att bygga upp ;)



haha inte har jag tjatat! :D men tack tack för att du gick med på dt, I wont dissapoint u ;)

2009-11-04 @ 00:59:49
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0