Jag har gjort något dumt...

Jag spelade på AIK-ÖSK som sagt, allt var frid och fröjd till jag var tvungen att springa till affären.
Det stod 0-0 och andra halvleken hade precis börjat, när jag kommer hem ser jag att det står 1-1 och det är 10 minuter kvar att spela..

Kollade igenom statistiken och såg att AIK lade första målet i 57nde minuten, ÖSK lade sitt mål i 70onde minuten.
Hade jag bara suttit framför datorn så hade jag haft gott om tid att lägga mina bett och få en win/win sitiuation, men nej.. Givetvis var jag på promenad till affären, haha. 370kr i förlust...

Ibland är jag för dum och klantig för mitt eget bästa.



Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej! Tack! Ja det känns och syns att jag har gått ner. Det e skönt! E taggad inför gymmet imorgon!!! :) Skönt när man känner så, har inte haft "lusten och orken" i 2 dagar nu. Så imorgon då j-klar!! :) Kram

2009-10-28 @ 21:21:17
URL: http://www.metrobloggen.se/jojjojojjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0