Det gick ju helt okey.

Idag var det som sagt ryggen som skulle tränas, även idag var vi bägge något slitna, trötta och inte direkt fit for fight.
Förmodligen beror det på dålig sömn eller att vi håller på att bli förskylda, time will tell.

Våran ryggstyrka skiljer sig lite, så jag kommer skriva dubbla "redovisningar".

(Den slimmade pojken)

Latsdrag.
50kg / 15-reps
90kg / 10-reps
110kg / 8-reps
120kg / 8-reps

Skivstångsrodd.
50kg / 14-reps
80kg / 10-reps
90kg / 8-reps
80kg / 8-reps

Sittande rodd med kabel och V-handtag.
80kg / 12-reps
105kg / 9-reps
105kg / 8-reps

latsdrag med V-handtag.
82.5kg / 12-reps
90kg / 9-reps
90kg / 9-reps


(Den mindre slimmade pojken)

Latsdrag.
50kg / 12-reps
90kg / 10-reps
90kg / 8-reps

Någon roddliknande maskin.
Har tyvär ingen koll på vad han körde här, jag var och körde skivstångsrodd.

Sittande rodd med kabel och V-handtag.
80kg / 12-reps
105kg / 9-reps
105g / 9-reps

Latsdrag med V-handtag.
82.5kg / 8-reps
82.5kg / 7-reps
75kg / 8-reps.

Vi skippade marklyft idag då vi inte kände oss helt fit for fight.
Marklyft är personligen min favoritövning så det kändes lite surt att skippa den.
Slog för övrigt personbästa i marklyften förra veckan, 3-reps på 170kg :)

take care // Be-rich

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack för din fina kommentar :-) Ett inlägg om min träning kommer under kvällen/morgondagen. Hoppas du får en skön tisdagskväll! :-)

2009-10-27 @ 21:23:48
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Lassika

Tror inte jag själv skulle bara stå där och se en sådan sak hända.

Ha en bra dag

2009-10-28 @ 09:37:14
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Ester

Hej hej jag har kikat lite på din blogg och det som du har skrivit, du verkar ha bra koll på träning styrketräning osv. jag tränar på gym ibland men jag tränar inte efter något speciellt upplägg. Jag tänkte om du kanske kunde ge mig ett förslag på hur jag kan träna, tex antalet reps och set och vilka övningar jag kan tänkas köra och vilka vikter jag kan börja med för att träna olika muskelgrupper.



Hälsningar www.metrobloggen.se/assyriana

2009-11-03 @ 18:54:14
URL: http://www.metrobloggen.se/assyriana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0