Atlético de Madrid - Real Mallorca

Hittade ytterligare en match att spela på, tyvär hade den redan vart igång i 40minuter innan jag lade mina bett..

Jag bokade oavgjort för 60kr på oddset 4.3, detta skulle ge en förlust på 198kr vid oavgjort.

Senaste matcherna mellan dessa lag slutade,

Real Mallorca - Atlético de Madrid 2-0
Atlético de Madrid - Real Mallorca 2-0
Real Mallorca - Atlético de Madrid 1-0
Atlético de Madrid - Real Mallorca 1-1
Atlético de Madrid - Reall Mallorca 1-1

Eftersom de inte spelat 0-0 på de senaste 5 matcherna så struntade jag även här i att spela på 0-0.
En annan anledning till att jag struntade i detta var för att jag inte ville lägga in så mycket pengar i matchen då den vart igång så länge. jag ogillar att spela på matcher som nästan gått till halvlek men jag kände dock ett litet begär att spela på matchen, haha.

Efter 51 minuter gör Atlético de Madrid mål och oddset för att spela på oavgjort steg till 14, jag satsade då 30kr på oavgjort och fick dessa siffror,



 

Minst 30kr på 11 minuter, visst det är inte mycket pengar men alltid något.

Take care // Be-rich

Edit: Denna mathen slutade 1-1, vilket gv mig 207kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0