Ingen träning idag.

Nej det blev då ingen träning idag, den andre av oss är sjuk, och jag hade annat att fixa och dona med.
Jag har suttit och låtit visa-kortet bli varm på internet, mycket meningslösa och nödvändiga saker inköpta.

När jag köpte den nya datorn ny så valde jag att köra den via lcd-tvn osv, och det vär där allt spårade ur..
Mina fantasier om en multimediacentral skapades och drömmar om ett ljudsystem osv satte fart..

Tyvär kan jag bli väldigt låst på vissa saker när jag väl fattat tycke för något, vilket resulterade i att jag inhandat ett par BOSE 301 för att ha som fronthögtalare, ett par BOSE 161 för att ha som bakhögtalare..
I och med att jag köpte dessa två paren behöver jag nu köpa en centerhögtalare, en sub samt en ny reciever.. Suck.

Well well, det blir nog bra till slut.

Till helgen är det dags för Fitness Festivalen i Göteborg, skall bli riktigt kul och motivationsrikt.
På något vänster känner man sig alltid absurt liten när man är där, det känns som om alla är större än vad man själv är. Får ligga i och äta en massa onyttigt nu och lägga på mig en massa fett så att jag blir lite tyngre, haha.

Bilder och så ifrån FF kommer att dyka upp på lördagskvällen.

Take care!

BOSE 301

BOSE 161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0