Har vart lite dålig med att uppdatera.

Tyvär har jag vart lite dålig med att uppdatera, jag har haft lite fullt upp.

I helgen var det som sagt fitnessfestivalen i gbg, var där på lördagen och kollade in tävlingarna. (Väldigt mycket motivation må jag säga, komplex får man också, jisses vad stora och vältränade människor det finns)
Jag var även där på söndagen, hade några fribiljetter så, varför inte vara där bägge dagar. På söndagen var jag främst runt bland montrarna och spanade, träffade på en kompis ifrån grundskolan som jobbade i en monter, jisses vad han växt. Lätt att bli avundsjuk, haha.

I måndags kördes ett bröstpass, gick riktigt fint må jag säga. Styrkan och energin börjar komma tillbaka så det flyter på bra nu.

Körde ett ryggpass igår, gick också helt fint får jag säga.

idag om en liten stund är det dags att pressa benen, vi får se hur det går där.
Har problem med ett knä till och från så jag kör lite försiktigt. (fick en fraktur i knäskålen fördrygt ett år sedan som läkt lite fel, har en benbit som skaver osv när jag böjer på benet. men men.

Angående bilder ifrån FF så har jag tyvär inga, minneskortet i mobilen har slutat fungera så alla bilder är försvunna... tyvär :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0