Ingen träning idag.

I dag blev det som sagt ingen träning, vi är bägge sega och hängiga och troligtvis är det en förskylning vi har, fast detta vägrar vi att erkänna för oss själva.

Idag var det annars ben på schemat, och som ni alla vet, att träna ben är väldigt jobbigt och inte blir det mindre jobbigt om man är förskyld. Vi skjuter upp detta benpasset till lördag istället och tar idag en vilodag.

Jag kan ju även säga att ben inte är min starka sida direkt.. Eller det har varit det men det var innan jag fick en fraktur i knät. Frakturen är idag läkt och knät fungerar relativt bra, men som ni förstår, tränar man mycket på gym och inte kan träna benen på ett år pga skada så halkar man efter en del, haha.

Den mindre slimmade av oss har en bakgrund som hockeymålvakt så han har ett par stabila ben (vilket jag är lite avis på). men då jag är en tävlingsmänniska så höjer detta bara viljan att köra tyngre på gymmet!


Nu över till lite spel.
Jag spelar just nu på AIK - ÖSK, bokade oavgjort för 100kr till oddset 4.3 (riskerar att förlora 330kr)
Spelade på 0-0 för 40kr till oddset 11 (ger en vinst på 400kr).
Det står än så länge 0-0 i matchen efter 32 minuter, jag tror dock inte matchen slutar 0-0 så jag får sitta och hålla koll på den. Efter förra veckans förlust på 300 tappade jag motivationen lite smått, haha.

Ja just det, igår drog jag in 130kr på lite olika matcher. Jag fegspelade och vann knappt 30kr per match..
130kr är dock inte helt pjåkigt, den vinsten gjorde att mina redbull, monster energy samt nötter blev gratis, haha.

Take care // Be-rich

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej och tack för alla fina ord! Jag blev glad! Läser att ni också verkar va förskylda :/ Jag hoppas att jag bara är trött och att det är bättre imorgon! Ibland kan man ju känna sig sjuk när man är för trött. Hoppas som sagt på det. Ha en bra kväll!! Kramar Joanna

2009-10-28 @ 19:48:38
URL: http://www.metrobloggen.se/jojjojojjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0